Szybki kontakt






    Biuro

    Koordynator ds. zakupów i logistyki

    Famag Sp. z o.o. – jesteśmy wiodącym producentem opakowań dla branży owocowo-warzywnej i przemysłu o zasięgu międzynarodowym. Tworzymy najwyższej jakości rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych partnerów. Pracujemy z pasją i podejmujemy wyzwania, by zadowolić najbardziej wymagających klientów.

    Jeśli chcesz być częścią zespołu, który z pasją tworzy opakowania przyszłości, aplikuj do nas!

    Twoje zadania:

    • planowanie i kontrolowanie sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych,
    • organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej,
    • zarządzanie łańcuchem dostaw i monitorowanie głównych wskaźników zakupowych,
    • analiza konkurencyjności obecnych warunków zakupu, prognozowanie zakupów oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw,
    • realizacja zakupów według stanów minimalnych oraz zleceń handlowych,
    • negocjowanie umów i zawieranie kontraktów zakupowych,
    • określanie grupy potencjalnych dostawców, uczestnictwo w wyborze dostawców, poszukiwanie i ich analiza oraz budowanie z nimi długofalowych relacji,
    • planowanie, organizacja, realizacja i kontrola celów firmy z zakresie działań zakupowych oraz logistycznych,
    • koordynacja pracy podległego zespołu w magazynie i logistyce, motywowanie i rozwijanie pracowników oraz egzekwowanie wyznaczonych celów,
    • raportowanie wyników pracy oraz wskaźników obszaru logistyki, zakupów i magazynu,
    • współpraca  z pozostałymi działami w firmie zwłaszcza z działem planowania produkcji.

    Nasze oczekiwania i wymagania:

    • wykształcenie wyższe – preferowane logistyka, ekonomia,
    • doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 letnie, 
    • doświadczenie w systemach ERP, 
    • znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B1,
    • orientacja na cel,
    • kompetencje analityczne,
    • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
    • umiejętność budowania długofalowych relacji z dostawcami oraz z współpracownikami na różnych poziomach organizacji,
    • umiejętność pracy w zmieniających się warunkach i odporność na stres,
    • doskonała organizacja pracy i umiejętność koordynowania wielu tematów,
    • praktyczna wiedza z zakresu prawa handlowego i zarządzania łańcuchem dostaw,
    • doświadczenie w zakupach na potrzeby produkcji,
    • doświadczenie w gospodarce materiałowej.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
    • atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowania,
    • wsparcie całego zespołu FAMAG, który chętnie odpowie na każde Twoje pytanie,
    • interesującą pracę z ludźmi, dla których jest ona pasją,
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, dzięki czemu zwiększysz swój potencjał,
    • grupowe ubezpieczenie na życie, ponieważ troszczymy się o tych, którzy z nami pracują,
    • udział w szkoleniach i spotkaniach integracyjnych, bo chcemy lepiej poznać się wzajemnie. 

    Jeśli szukasz możliwości rozwoju zawodowego i chcesz  pracować w przyjaznej atmosferze – dołącz do nas! Czekamy na Ciebie.

    Miejsce pracy: Poniec

    Prosimy o przesłanie CV na adres: praca@famag.pl z klauzulą:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Famag Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym oraz również na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

    Kontakt telefoniczny w godzinach 9:00-15:00 nr tel. 797 201 805

    Nie czekaj! Wyślij nam swoje zgłoszenie







      Dla Twoich produktów

      Najwyższej jakości opakowania dla branży
      przemysłowej i spożywczej.

      Sprawdź naszą ofertę opakowań