Koordynator ds. zakupów i logistyki
Famag Sp. z o.o. – jesteśmy wiodącym producentem opakowań dla branży owocowo-warzywnej i przemysłu o zasięgu międzynarodowym. Tworzymy najwyższej jakości rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych partnerów. Pracujemy z pasją i podejmujemy wyzwania, by zadowolić najbardziej wymagających klientów.
Jeśli chcesz być częścią zespołu, który z pasją tworzy opakowania przyszłości, aplikuj do nas!
Twoje zadania:
- planowanie i kontrolowanie sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych,
- organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej,
- zarządzanie łańcuchem dostaw i monitorowanie głównych wskaźników zakupowych,
- analiza konkurencyjności obecnych warunków zakupu, prognozowanie zakupów oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw,
- realizacja zakupów według stanów minimalnych oraz zleceń handlowych,
- negocjowanie umów i zawieranie kontraktów zakupowych,
- określanie grupy potencjalnych dostawców, uczestnictwo w wyborze dostawców, poszukiwanie i ich analiza oraz budowanie z nimi długofalowych relacji,
- planowanie, organizacja, realizacja i kontrola celów firmy z zakresie działań zakupowych oraz logistycznych,
- koordynacja pracy podległego zespołu w magazynie i logistyce, motywowanie i rozwijanie pracowników oraz egzekwowanie wyznaczonych celów,
- raportowanie wyników pracy oraz wskaźników obszaru logistyki, zakupów i magazynu,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie zwłaszcza z działem planowania produkcji.
Nasze oczekiwania i wymagania:
- wykształcenie wyższe – preferowane logistyka, ekonomia,
- doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 letnie,
- doświadczenie w systemach ERP,
- znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B1,
- orientacja na cel,
- kompetencje analityczne,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność budowania długofalowych relacji z dostawcami oraz z współpracownikami na różnych poziomach organizacji,
- umiejętność pracy w zmieniających się warunkach i odporność na stres,
- doskonała organizacja pracy i umiejętność koordynowania wielu tematów,
- praktyczna wiedza z zakresu prawa handlowego i zarządzania łańcuchem dostaw,
- doświadczenie w zakupach na potrzeby produkcji,
- doświadczenie w gospodarce materiałowej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowania,
- wsparcie całego zespołu FAMAG, który chętnie odpowie na każde Twoje pytanie,
- interesującą pracę z ludźmi, dla których jest ona pasją,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, dzięki czemu zwiększysz swój potencjał,
- grupowe ubezpieczenie na życie, ponieważ troszczymy się o tych, którzy z nami pracują,
- udział w szkoleniach i spotkaniach integracyjnych, bo chcemy lepiej poznać się wzajemnie.
Jeśli szukasz możliwości rozwoju zawodowego i chcesz pracować w przyjaznej atmosferze – dołącz do nas! Czekamy na Ciebie.
Miejsce pracy: Poniec
Prosimy o przesłanie CV na adres: praca@famag.pl z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Famag Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym oraz również na potrzeby przyszłych rekrutacji”.
Kontakt telefoniczny w godzinach 9:00-15:00 nr tel. 797 201 805