Szanowni Partnerzy,
w związku z obowiązującym stanem epidemii oraz z troski o bezpieczeństwo i zdrowie naszych Pracowników i Partnerów biznesowych, wprowadziliśmy kilka zmian dotyczących funkcjonowania firmy.
Część naszego zespołu została oddelegowana do pracy zdalnej, jednak cały czas pozostajemy do Państwa dyspozycji. W tych trudnych chwilach jesteśmy nadal blisko Was poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.
Priorytetem jest to dla nas bezpieczeństwo Pracowników, ochrona miejsc pracy, a także zapewnienie ciągłości produkcji oraz utrzymanie biznesowej kooperacji z Klientami i dostawcami. Znaleźliśmy się w nadzwyczajnej sytuacji, ale jesteśmy dobrej myśli – stawiamy czoła wyzwaniu.
Podjęte środki ostrożności
Firma Famag wdrożyła najwyższe środki bezpieczeństwa w swoim zakładzie:
- monitorowanie stanu zdrowia,
- wyposażenie kierowców w maseczki oraz rękawice ochronne,
- utrzymywanie zalecanego dystansu fizycznego pomiędzy ludźmi,
- dezynfekcja przestrzeni roboczych,
- edukacja w zakresie utrzymania higieny,
- zdalna praca personelu biurowego.
Zależy nam na ograniczeniu rozprzestrzeniania się COVID-19, dlatego wprowadziliśmy obostrzenia związane z wejściem osób trzecich i poruszaniem się ich po terenie firmy. Chcemy zapewnić w ten sposób najwyższy poziom bezpieczeństwa naszym Pracownikom oraz Partnerom biznesowym.
Jakość produktu
W tym nadzwyczajnym czasie czujemy jeszcze większą odpowiedzialność za dostarczane produkty. Zachowujemy wszelkie środki ostrożności w trakcie procesów produkcyjnych, by nasze wyroby były w 100% bezpieczne. Uważamy, że jakość produktów oraz normy bezpieczeństwa nie są kwestią kompromisów i takiej postawy również oczekujemy też od naszych dostawców.
Nasze relacje
Istotne jest dla nas utrzymanie z Państwem stałego kontaktu w celu zapewnienia ciągłości dostaw. Zapewniamy, iż mimo ograniczenia kontaktów bezpośrednich, nasz zespół jest do Państwa dyspozycji i obiecujemy najwyższą jakość wsparcia i interakcji.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym lub Biurem Obsługi Klienta. Nasi Pracownicy udzielą odpowiedzi na pytania dotyczące zamówień, dostaw i innych kwestii.
Dziękujemy za zrozumienie oraz wyrażamy wdzięczność za utrzymanie naszych dobrych relacji.